Kom jij het bestuur versterken?

Dinsdag, 9 augustus 2022

Het bestuur van HSV Ons genoegen is op zoek naar enthousiaste sportvissers binnen onze vereniging die het zien zitten om deel te nemen in het bestuur. Wil jij mee beslissen? Invloed uitoefenen? Zorg dragen voor onze hobby, de vis en het water in onze regio?

Dan is een rol binnen te bestuur van onze vereniging wellicht iets voor jou. Neem gerust contact op met mij om te zien of het iets voor jou is: f.oomen@online.nl

De laatste jaren hebben we als bestuur met een te kleine club een aantal mooie stappen kunnen zetten in onze vereninging. Een paar behaalde doelen zijn onder andere:

• Het terugdringen van beroepsvisserij op onze Afgedamde Maas
  • Professionalisering van onze webiste
  • Groeiend aantal leden (en die aan catch & release doen)
  • Intensieve samenwerking met Sportvisserij Nederland
  • Samenwerking in vismigratie vanuit de rivieren de polder in met het waterschap
  • Mee mogen beslissen over herinrichting van de Maas en Afgedamde Maas met ruimte voor de sportvisserij

Voor de toekomst zitten we vol plannen die we graag willen gaan uitvoeren. Plannen die een grote en vooral positive inpact zullen hebben op vele vormen van sportvisserij. Wij zijn een enthousiast bestuur bestaande uit roofvissers, vliegvissers, witvissers en karpervissers met oog voor alle disciplines. Kom jij ons versterken?