Roofvisie nummer 150 komt er aan!

Donderdag, 19 mei 2022

Jubileum uitgave Roofvisie super mooi en super DIK

Wij als redactie hebben het voorrecht om de drukproef van ons komende blad al weer gezien te hebben. Rond 4 juni, een weekje later dan eerder aangekondigd, verschijnt onze prachtige jubileumuitgave van magazine Roofvisie. Nummer 150 met weer veel uiteenlopende roofvis bijdragen. Het wordt een prachtig, super dik nummer van dit keer maar liefst 128 pagina's en voorzien van een extra dikke kaft met rechte rug. Een echt bewaarblad dus. Binnenkort via onze kanalen meer informatie over de inhoud maar bereid je vast maar voor op schitterende bijdragen van o.a. oud gedienden als Bertus Rozemeijer, Henk Rusman en Arjan Willemsen. Maar natuurlijk ook artikelen van nu die je altijd al in ons blad kunt verwachten.

Zelf mocht ik ook weer een bijdrage leveren aan dit clubblad

Wordt nu lid van het enige roofvismagazine dat ons land nog kent en geniet mee van interessante artikelen over roofvis in binnen en buitenland en je ontvangt het magazine 4 keer per jaar thuis.

Naast snoek, snoekbaars, baars, roofblei, meerval ook aandacht voor buitenlandse rovers uit zoet en zout water en veel praktische tips waar je echt je voordeel mee kunst doen.